Zoek je een betekenisvolle baan als begeleider in de zorg voor mensen met autisme?

Kom ons dan versterken als:

Hospitality medewerker | Regio Steyl

Steyl

16-24 uur

€2.200– €2.715 o.b.v. een fulltime dienstverband

Over het Regionaal Autisme Centrum

Het Regionaal Autisme Centrum is een missie gedreven zorgorganisatie in Noord-Brabant en Noord- & Midden-Limburg. Wij bieden passende ondersteuning voor mensen met autisme, van jong tot oud, in elke levensfase en op alle levensgebieden.

Met ons professionele en betrokken team zetten we ons dagelijks in voor persoonlijke zorg op maat.

Wil jij ook een verschil maken in het leven van mensen met autisme? Sluit je dan bij ons aan!

Op dit moment zijn we op zoek naar een Hospitality medewerker voor de woonlocatie Steyl – Tegelen.

Over de locatie

In samenwerking met woningcorporatie Antares realiseerde het Regionaal Autisme Centrum eind 2018 een nieuw wooninitiatief in Tegelen/Steyl.
Met een totaal van 4 woonblokken. In elk blok zijn 5 appartementen gemaakt: twee op de begane grond, twee op de eerste verdieping en één op de tweede verdieping. De woningen zijn met elkaar verbonden door een ruime gezamenlijke tuin.

Tevens zijn beschikbaar een ruime woonkeuken voor gezamenlijke activiteiten en een kantoor/spreekkamer.

De woningen liggen in een rustige wijk aan een doodlopende straat.
De woningen vallen onder de sociale huur, waardoor de regeling huurtoeslag van toepassing is.

Uitgangspunten wooninitiatief Steyl:

  • Begeleiding is dagelijks aanwezig.
  • Elke bewoner heeft een zelfstandige woonunit met huisnummer, voordeur, bel en brievenbus.
  • De woonunit bevat woonkamer met  open keuken, slaapkamer, badkamer met douche en toilet.
  • De meeste woningen hebben een eigen buitenruimte
  • Het wonen is gebaseerd op het scheiden van wonen en zorg. Dit betekent dat de bewoner zelf woonlasten en levensonderhoud betaalt. Huurtoeslag is mogelijk.
  • De zorg wordt gefinancierd via een indicatie, afgegeven door de gemeente

Wat je gaat doen

Overdag help je de bewoners met huishoudelijke taken in hun appartementen, maar je bent ook een aanspreekpunt en hebt tijd voor een praatje in de gezamenlijke ruimte. In de avond help je mee met koken en zorg je ervoor dat de bewoners goed de avond in kunnen gaan.  

Jouw algemene taken bestaan vooral uit: 

  • Het schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes,
  • Bewoners ondersteunen bij boodschappen doen en koken,
  • Bewoners ondersteunen bij het schoonmaken van de woning,
  • Begeleiden van gezamenlijke activiteiten
  • Het signaleren en rapporteren van bijzonderheden
  • Een luisterend oor bieden
  • Een praatje maken

Voorwaarden waar je aan voldoet

  • Er is geen relevante beroepsopleiding nodig, wel wordt waarde gehecht aan eerdere werkervaring en goede referentie(s) 
  • Ervaring of affiniteit met de doelgroep is een pré 
  • Je beschikt over eigen vervoer  

Competenties die bij jou passen

Jij bent één van onze helden, je biedt graag praktische hulp en een luisterend oor aan cliënten. Je hebt een poetsdoek vaak al in de aanslag, vindt koken leuk en je hebt geen moeite met onregelmatige werktijden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden, je bent betrouwbaar, daadkrachtig en betrokken. 

  • Enthousiasme en gedeelde trots om met het team cliënten te ondersteunen 
  • Je bent flexibel 
  • Je wordt gezien als een positieve toevoeging aan het team 
  • Je werkt zelfstandig en netjes 
  • Je bent pro-actief en je kunt je verplaatsen in de behoeftes van de cliënten en hiermee rekening houden 
  • Je beschikt over geduld en tact in combinatie met een open en toegankelijke houding, zowel in de omgang met je collega’s als met je cliënten 
  • Je bent representatief 

Wat wij bieden

  • Een salaris van FWG 15 van de cao GGZ lopend van €2.200– €2.715 o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • 8,33% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • 166 vakantie-uren en 35 LFB-uren o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en een onregelmatigheidstoeslag afhankelijk van jouw werkweek;
  • Een balansbudget van €1.000 o.b.v. een fulltime dienstverband als extra budget voor jezelf, voor vakantie-uren bij te kopen of om te verhogen naar €1.400 voor het inzetten voor het volgen van een studie of cursus;
  • Een regeling voor het aanschaffen van een fiets;
  • Aansluiting bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Een laptop en iPhone in bruikleen om deze functie te kunnen vervullen;
  • Een afwisselende werkomgeving, waarbij geen één dag hetzelfde is!

De vacature is voor 16 tot 24 uur per week, de uren en dagen zijn in overleg.
Zodra we voldoende geschikte kandidaten hebben, sluiten we de vacature.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct via onderstaande knop! Voor meer informatie neem contact op met de afdeling HR via hr@regionaalautismecentrum.nl

Hoe maken we kennis met elkaar?

Je solliciteert

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en laten jou zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een nadere kennismaking.

Het eerste gesprek

Welkom! Dit eerste gesprek zien we als een kennismaking. We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen. 


Het vervolggesprek

Smaakt het voor beiden naar meer? Dan gaan we in het tweede gesprek de inhoud in: het arbeidsvoorwaarden
gesprek.

Aan de slag!

Zijn we beiden enthousiast? Dan kan jouw carrière bij het RAC beginnen.

Interessante vacature? Deel het maar!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
wpChatIcon

Wil jij ons team komen versterken?

Stuur nu je sollicitatie via onderstaand formulier
naar ons toe en wie weet zijn wij een match!

Aanmelden voor wonen

Voor meer inlichtingen of voor aanmelden bij het Regionaal Autisme Centrum 
bel maandag t/m donderdag van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur. Vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur naar:

Waar ben je naar op zoek?

Zoek je iets op onze website en kun je het niet vinden? Misschien helpt onze zoekfunctie je wel verder. Kun je het dan alsnog niet vinden, neem dan gerust contact met ons op!

Contactgegevens

Schootense Loop 2
5708 HX  Helmond
Nederland

Algemene mail
Clientbureau mail

Ons clientbureau is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 – 12.00 uur en van 13.00 – 16.00 uur. Op vrijdag van 9.00 – 12.00 uur.

Stuur ons een e-mail

Neem telefonisch contact op

Het RAC is telefonisch bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag 08.30 –  12.00 uur en 13.00 – 17.00 uur.

Ons clientbureau is telefonisch bereikbaar van:

Ma- do: 9.00 uur – 12.00 uur en in de middag van 13.00 uur – 16.00 uur.

Op vrijdag alleen in de ochtend van 9.00 uur – 12.00 uur.